Ο Έλληνας άνθρωπος μέσω της εθνικής του
συλλογικής επαφής με το θείο
και την ικανότητα να μιμείται τους θεϊκούς νόμους,
στην προκειμένη περίπτωση την Δίκη και την Ευταξία.
Οι Διόσκουροι ως θεοί
της κυκλικής ροής της θείας ουσίας μέσα
σε αθάνατες και θνητές μορφές ορίζουν
το πως κατακτάται η δυνατότητα της αυτοθέσμισης.
ΕΥΤΑΞΙΑ
Ο όρος <<Ευταξία>> δημιουργείται
από το πρόθεμα <<ευ>> και το ουσιαστικό <<τάξις>>.
Η Ευταξία είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Κόσμου.
Για τους Έλληνες ο Κόσμος είναι
το εύτακτο τμήμα του όντως Όντος.
Για να μεταφέρει ο άνθρωπος εντός του
την συμπαντική ευταξία, το
διατεταγμένον και κεκοσμημένον άπειρον,
πρέπει προηγουμένως
να είναι ικανός να την αντιληφθεί.
Μόνο μέσω των Διοσκούρων,
μόνο μέσω της εκ περιτροπής επαφής του
με το θείο και το θνητό
μπορεί να το επιτύχει.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Ο όρος <<Δικαιοσύνη>> προέρχεται
από το ουσιαστικό <<δίκη>>.
Κατά μίμηση του φυσικού Νόμου,
την θεϊκή δηλαδή <<δίκη>>,
η αυτοθέσμιση των Ελλήνων ανέδειξε
τον πολιτικό Νόμο,
το θετικό δίκαιο του πολιτικού ανθρώπου.
Οι ορισμοί των αρετών είναι από το βιβλίο ΑΡΕΤΗ του Βλάση Ρασσιά.