Εχθές
σύμφωνα με το επίσημο εορτολόγιο
της
Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας
τελέσαμε
ιεροπραξία για τα ανθεστήρια,
τον
κυρίαρχο θεό του μηνός, Ποσειδώνα
και
τιμήσαμε επίσης τις αρετές
της
Ευσέβειας και της Χρηστότητος.
Φανερά πλέον μετά από πολλά χρόνια, θυμιάματα και ύμνοι προς τους θεούς των Ελλήνων, στο σπήλαιο(Σκοτεινό) που λατρευόταν η Αρτεμις-Βριτόμαρτις από τους προγόνους μας.
Φανερά πλέον μετά από πολλά χρόνια, θυμιάματα και ύμνοι προς τους θεούς των Ελλήνων, στο σπήλαιο(Σκοτεινό) που λατρευόταν η Αρτεμις-Βριτόμαρτις από τους προγόνους μας.
Τα
Ανθεστήρια είναι η από κοινού εορτή
των
λουλουδιών και των τεθνεώτων.
Της
κυκλικώς αναγεννώμενης ζωής.
Αυτό
που διαχρονικά γιορτάζει ο Ελληνισμός
στα Ανθεστήρια είναι
η
αιώνια κυκλικά αναγεννώμενη ζωή και η
μνήμη του
αποτελέσματος
αυτής.
Τους
προγόνους αλλά και τους νέους απογόνους.
ΕΥΣΕΒΕΙΑ
Για
τους εφευρέτες του <<Πολιτικού
Ανθρώπου>> Έλληνες,
η
<<Ασέβεια>> αντιμετωπίζεται
πολλάκις
και
ως πολιτικό έγκλημα, αφού η <<Ευσέβεια>>
και
μόνον αυτή καθοδηγεί σωστά τον άνθρωπο
στα
πολιτικά του καθήκοντα.
Ο
σεβασμός προς τους θεούς,
η
<<Ευσέβεια>> αφορά και τον δέοντα
σεβασμό
σε
πρόσωπα και θεσμούς
που
προστατεύονται από τους θεούς,
όπως:
γονείς, γέροντες, πολιτικούς θεσμούς.
<<Ευσέβεια>>
είναι η Αρετή της καλής συναισθήσεως
των
υποχρεώσεων του ανθρώπου και της
συλλογικότητος
στην
οποία οργανικώς ανήκει. Οίκος, γένος,
πόλις, έθνος.
ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑ
Ως
λέξη η <<Χρηστότητα>> παράγεται
από
το επίθετο <<Χρηστός>>
(αγαθός,
ικανός, καλός, στον έργο του, ωφέλιμος).
Αντίθετες
της Χρηστότητος
είναι
η Αισχρότης και η Μοχθηρία.
Η
χρηστότητα ορίζεται ως το πράττειν
ωφελίμως
με ευθύτητα και πραότητα.
Ο
"χρηστός" ευεργετεί δίχως να ζητά
ανταπόδοση
Το
κείμενο εμπνεύστηκε από το βιβλίο ΑΡΕΤΗ
του Βλάση Ρασσιά.
Οι επόμενες φωτογραφίες για όσους δεν αντιλήφθηκαν το γυναικείο πρόσωπο στο βράχο που πίσω από τα μαλλιά του τελέσαμε τα ανθεστήρια. Πιθανότατα και εκεί τελούσαν οι προγονοί μας.
Και του χρόνου με υγεία.